linneklund

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av linn eklund - 28 maj 2011 09:38

Hej!

 Igår  drog jag och Pam med Frida hem efter skolan och skulle försöka sätta upp ett tält:) Men det var omöjligt det både regnade och blåste så vi gav upp efter typ 1 timme? Sen drog vi till ICA och köpte korv och lite sånt, och

mötte Rebecka där. Sen väntade jag och Pam på hennes

mamma, medans Frida  Max Simon och Rebecka drog

hem för att vänta på Isak, men jag och Pam var nog snabba för när  vi kom hem till Frida hade inte Isak kommit hem ;)

Efter det spelade vi fotboll ja inte jag då men ändå sen stack vi hem  och skulle äta och det blev såklart mat över men jag kan säga att det inte fanns det efter vi hade ätit för då hade Simon Max Isak ätit upp allt ;/
Idag.


Vi ställde klovkan på typ 10:15 meeeen såklart vaknade vi tidigare eller rättare sagt jag;) men ja vi har packat ihop och sånt nu. Frida duschar och Jag och Pam har datorn.

Snart ska jag hem iallafall mammma kommer runt halv tolv. :)


Dagens låt. Born to be somebody, Justin Bieber.


HEEEJDÅÅÅÅÅ    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards