linneklund

Alla inlägg under april 2011

hej

Av linn eklund - 13 april 2011 15:00

hej , igår var de sista dagen på praktiken :(


saknar det faktiskt redan ...

fett kul var de !


jag ska lägga in bilder på vad jag fick göra , dock inte allt !


HEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅ!



MIS PÅSKDRINKAR



MINA PÅSKDRINKAR



JAG FICK GÖRA DEM SEN SÅLDE VI DEM !


de laggar när ja laddar upp så kommer imorgon   

Av linn eklund - 10 april 2011 18:21

bloggar as segt nu för tiden , 



men i morgon + tisadag så har vi prao o de blir Gloriosa blommor för min del (:

sen äre lov på fredag kl 13:00 :D GILLLLA !



ajha idag har jag och alexandra ränsat ogräs o lite sånt städat bilen invänding :D

annars har ja inget att skriva ..




men tja dåå !


så sjukt mobbad bild -.-  






 

Av linn eklund - 4 april 2011 17:47

TJAAAAA !!


Bästavän Jennie fyllde år idag .


MOHAHHAHAAH lite onda var vi allt :D

'

 nej sjung inte för mig , jag kommer seriöst gå !

hahah nej vi ska INTE sjunga 

bra för jag kommer få damp


*frida viskar *

säg till när vi ska komma , var på jag hör ngt om 15 xD lite döv xdd


ja sen  så--


VI GRATULERAR , VI GRATULERAR ....


HON BLEV RÖD SOM EN KRÄFTA I ANSIKTET :D


ja o sen så hare väl varit rätt chill dag :D


hahahaha jag kan inte veva med 2 hopprep på samma gång åt olika håll , juppp jag suuuger på de , men man får väl bjudfa lite på sig själv? :D


nu musik och msn , så puss på er .


GRATTTTIS BÄSTAVÄN :D        


        


BÄSTAVÄN !



                                

Av linn eklund - 3 april 2011 16:00

hhej '


vet inte vad jag ska skriva !?

jag har inte gjort ngt idag ''


skola imorgon!

käänns iiiinte som söndag idag men ja vet inte vad de känns som men 

iaf hejdååå !

 

gjort ny header idag ganska dålig så den är bara tillfällig !

texten säger allt !

   


heejjdåå 


                           


Av linn eklund - 1 april 2011 17:55

Hej !


ganska chill dag idag !

1 april -.-


hahah alla 6 : or på ölycke skolan i B gömde sig på toaletten o sen när lärarna kom va alla tysta sen hade alla 5 : härmat oss -.- och förstörde ALLT dom hoppade ut för tidigt , men iallafall !


ja fredaaaaaag idaaaag :D

fett skönt bah mamma o bror o såklart jag hemma :D


saknar fridellutttan  en smula :(


skulle spela upp en jääääv*a pjäs med gustaf vasa men vafan några *host gustav*host*

förstörde så vi fick typ inte spela upp för läraren 

men vi fick en chans till o de gick ganska bra :)


jaja ja bloggar sen :D


puss haj 





MISS U !!! (L)  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards