linneklund

Alla inlägg under januari 2011

(:

Av linn eklund - 23 januari 2011 11:09

hhejj , förlåååt , de är dåligt av mig   jag vet , men jag har inte haft tillgång till någon dator  , va hos jennie i helgen (: ändå roligt , i fredags drog vi te lund efter skolan o shoppade lite kom hem sen på kvällen o kollade på film o lite sånt (:

sen igår va vi mest hemma (:  , sen på typ eftermiddagen / kvällen åkte jag hem  .
o packade upp o lite sånt ... idag blir det o dra till tryde , o kolla graven & lite sånt .

blev inte några bilder hos jennie , men hittade lite gammla bilder i min kamera :M haha  


nepp nu orkar jag inte blogga mer så puss på er (:     

Av linn eklund - 19 januari 2011 17:28

hallå ,

nyss duschat . va faktist riktigt skönt (:

på fredag drar ja hem te jennie favorit bülow (L)  
vi sticker te lund (aa)   
blir väl ngn bild antar jag (a)
ja iaf , har prov imon & på fredag & sen på måndag

en del påluggande ? 
okej kanske inte så mycket

men lite (A)
engelskan -.- jag får damp ):
jag får nt till bilden ja måste rita ser

ut som något min hund skulle kunna rita -.-
nej men jag får väl helt enkelt försöka igen (a)

imon gympa dårå, o sen typ hem o packa
men ändå rätt chill dag , (A)

men ja , vi får väl se , vad ja hittar på (A)

vet nt om ja ska plugga mer karta ikväll eller

om jag överlåter det till

imorgon
pallar inte ikväll , men måste man

så måste man . 

hhejdåå puss på er !!   

 



Kiss my ass baby .   

Av linn eklund - 16 januari 2011 11:37

hhhej :*

förlåt har nt bloggat på ett par dagar hihi
men iaf , har egentligen inget att skriva om typ . skolan har börjat igen prov på trosdag o på onsdag , sen börjar jag skriva om ett land , imon elr ja har redan börjat men iaf . ajha ska iaf nt sitta o häcka här hela dagen , ska väl få tummen ur o göra ngt , ja ska iaf träffa duschen sen :)  vaknade faktiskt rätt tidigt om man säger så , ve 9 hihi , skola imon då som sagt .  

puss på er ,.    

Av linn eklund - 9 januari 2011 13:37

hhej . 
ja idag blir inget speciellt , blir hemma ,o såå , har nt ngt att skriva om så slänger bara in ett litet inlägg , hhejdåå

   

Av linn eklund - 8 januari 2011 20:22

  
liten bild på mig (A) egopiiix 

Av linn eklund - 8 januari 2011 20:20

   MINA MYYYYYSIGA TOFFLOR (aa)

Av linn eklund - 8 januari 2011 19:46

heeeeej ^^ 

vet att ja inte bloggat på ett par dagar . MEN !
jag har inte haft min data ): men nu är den helt rensad & klar att använda , ni kan inte ana hur dammig den va innuti ..

men igår va jag iallafall och shoppade lite med alexandra , blev ett par mysiga tofflor (bild kommer) & mascaraborttagningsmedel , hihi långt ord .. men iallafall .,
idag har jag bara såsat framför tv'n  , har nog ändå nt så mycket att skriva , 
ja ikväll blir det tv , och lite sånt (:
hadetbra&pusspåer   

lav ya . 

Av linn eklund - 6 januari 2011 00:19

kommer du ihåg , när vi cyklade till lekplatsen men våra dockor på paket hållarna ?
när vi fått "stört kruker" av din pappa som vi satt som hjälmar till dockorna när vi kom till lekplatsen och kände det sköna gröna gräset under våra fötter det var så härligt .. när vi sprang fram till gungerna  ........så fantastiskt . sen hände något jag vet inte vad men tyligen gjorde jag något som fick , dig att skriva det till mig , så många år vi känt varandra vi har haft så kul , 
men nu är det slut , borta allt är borta , de gör ont , men de är bara att glömma allt ,  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards