linneklund

Alla inlägg under mars 2011

Av linn eklund - 31 mars 2011 19:31

tja igen 3 inglägget för idag , jag har riktigt bull !


men ah ska strax gå o glo tv :D


slänger ba in ett litet inlägg ;p

så ahh hejddååå  !


 

Av linn eklund - 31 mars 2011 15:22



  tjaaa!


sitter och dricker te :D


tiildaaaa fixa ny hader så den kommer väl snart :D


typ inget att skriva om men ah iallafall så ska jag lägga ut ngn bild jag gjort :D



   jag vill ha sommar nu !!!!!!!


 

jag 

Av linn eklund - 31 mars 2011 15:04

hej ..


inte på bäst humör idag , många tankar snurrar i huvudet ..

men inte värre än att jag står ut !


ganska chill dag idag !

INGA LÄXOR !

klar med cinderstory nu är det bara att ren skriva och bli klar med bilderna !




------------------

jag fattar inte varför våld är så himla viktigt !

jag fattar inte varför du inte bara kan säga som det är utan våld.

jag fattar inte varför folk spelar våld spel ?

jag fattar inte varför folk leker våld lekar ?


seriöst våld är fan så jävla hemst du leker lekar med våld 

du spelar våld spel .

förfan bete dig normalt .

-----------------------


bloggar mer sen pusshaj;**

Av linn eklund - 23 mars 2011 14:18

gick väl sådärr med innebandyn , 
1 - match - 2-2

2 matach - 0-3

3 - match - 4-3


ingen final plats men ölycke vann :D stort grattis till er . ((8


 det är de vi gjort idag ..


ah men bloggar sen 


pusshaj   

Av linn eklund - 22 mars 2011 15:41

ah tja , tagga onsdag med innebandy dårå -.-


om jag ska vara helt seriös så pallar ja inte precis ..
man får typ i inte ha loka bara för de är kolsyrat -.-
men men , de går väl :D

slipper skolan och jag får sovmorgon . MOHAHAHAH :D
ändå skönt. 
chill dag i skolan idag lite flum men ändå xddd


 JUST NU . 

typ taggar , musik o typ städar xdd
+ 13 grader ute :D o fett skönt 


--------------------------------------------------------





    man är inte död förrän man slutar "leka".




puussochkraam
 

Av linn eklund - 22 mars 2011 15:41

ah tja , tagga onsdag med innebandy dårå -.-


om jag ska vara helt seriös så pallar ja inte precis ..
man får typ i inte ha loka bara för de är kolsyrat -.-
men men , de går väl :D

slipper skolan och jag får sovmorgon . MOHAHAHAH :D
ändå skönt. 
chill dag i skolan idag lite flum men ändå xddd


 JUST NU . 

typ taggar , musik o typ städar xdd
+ 13 grader ute :D o fett skönt 


--------------------------------------------------------





    man är inte död förrän man slutar "leka".




puussochkraam
 

Av linn eklund - 21 mars 2011 18:46



bloggar mer sen .  

 

..

Av linn eklund - 20 mars 2011 10:04

SÖNDAG !

ah tja , söndag nu då . :( som innebär skola imorgon :O
inte precis kul men vi går i stort sätt bara 2 dagar i skolan (A)
ändå sönt ..


IDAAG  

inte något speciellt , syrran ska fixA till mitt hår sen (A)

typ locka de , sen får vi hoppas att de hållet till imorgon (y)
annars ska ja nog bah städa lite o sen chilla :D

 på onsdag blire innebandy :D inte för att ja längtar ., om man säger såhär så suger ja på innebandy , typ golfar istället , haha 
mman får väl bjuda lite på sig själv väl ?

annars äre inget kul , ne men ja ska iallafall inte ta de på blodigt allvar herregud de är bara en turnering mot 2 andra skolor ..


vi får väl ändå hoppas på att allt går bra , vi har ju inte fått veta lagen än ..


tror vi får veta på tisdag .. 

ah men ja pallar inte blogga mer nu , kommer nog ett inlägg sen :D

puss på er (A) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards