linneklund

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

en värld av våld !

Av linn eklund - 31 mars 2011 15:04

hej ..


inte på bäst humör idag , många tankar snurrar i huvudet ..

men inte värre än att jag står ut !


ganska chill dag idag !

INGA LÄXOR !

klar med cinderstory nu är det bara att ren skriva och bli klar med bilderna !




------------------

jag fattar inte varför våld är så himla viktigt !

jag fattar inte varför du inte bara kan säga som det är utan våld.

jag fattar inte varför folk spelar våld spel ?

jag fattar inte varför folk leker våld lekar ?


seriöst våld är fan så jävla hemst du leker lekar med våld 

du spelar våld spel .

förfan bete dig normalt .

-----------------------


bloggar mer sen pusshaj;**

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn eklund - 28 maj 2011 09:38

Hej! Igår  drog jag och Pam med Frida hem efter skolan och skulle försöka sätta upp ett tält:) Men det var omöjligt det både regnade och blåste så vi gav upp efter typ 1 timme? Sen drog vi till ICA och köpte korv och lite sånt, och mötte Rebecka dä...

Av linn eklund - 24 maj 2011 19:03

tänker inte skriva något långt inlägg men ja.¨   du svker mig för ngn helt falsk och tror att jag ska deppa sönder, jag säger en sak jag har andra. Du försöker gör mig ledssen men du? jag klara mig utan dig. du vet hur läget är men ändå, ändå...

Av linn eklund - 20 maj 2011 14:44

Tja, Ikväll ska vi dra till Frida och ni vet vem ni är, och där ska vi ha ngn form av avslutnings fest? så kommer antagligen hem imorgon :D ändå taggad men ändå inte..   Tydligen ska världen gå under imorg? blir irriterad på sånna som tror sig v...

Av linn eklund - 15 maj 2011 19:43

hej , som alla redan vet så vann aserbadijazn (stavning?) igår -.-' MEEEN man kan säga att vi vann för det är sverige som skrev låpten åt dom + att deras bakgrunds dansaer / sångare var svenska :Omen men låten va iaf inte kass och italien gick om m...

Av linn eklund - 14 maj 2011 12:49


Nu hinner jag sänga in ett längre  inlägg Idag blir de som sagt dra till farmor på fika sen hem o äta mat /laga matsen ikväll blire  Eurovision Song ConestFan sverige, ta hem detta nu eller kom på en bra plats.HEJAAAAAAAAAAA ERIIIIC . :D <3*fan ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards